Bloggbild

Bloggbild

onsdag 20 juni 2012

planering.

planering är min nya grej!
måste verkligen börja planera mina dagar nu så att man hinner med allt man ska. får nog börja med listor så att man inte glömmer något. dessutom måste jag börja prioritera! shit vad stressigt jag kommer ha det annars.... :)
Var ju på värdering imorse, sen vart det en stund på kontoret - kollade bl.a. vilka grejer man måste fixa inför registreringen. Sen efter lunch var det ett intag, det är så spännande att följa med på allt. man lär sig nya saker hela tiden och ingen dag är den andra lik. kommer vara så omväxlande att jobba som mäklare! :)
Sen har jag suttit lite med sommarkursen. ska skriva 6 sidor opponering, som jag enligt min planering måste göra klart ikväll så jag kan ha morgondagen till nästa uppgift som ska in på söndag (ska ju till blekinge över midsommar så då hinner man inte plugga!)
Nu tog jag en liten paus för att blogga och så måste jag äta nåt. Lägger in lite fler bilder från Paris också ;)
so long så länge.

mysig restaurang vi åt på första kvällen, med supergod mat!!


knäppgökarna på väg hem...


Lafayette-gallerian...fantastiskt fin!




min nya mäklarbil? ;)

världens finaste Metro-nedgångar...

Triumfbågen.

Utanför Sacre Coeur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar