Bloggbild

Bloggbild

måndag 4 juni 2012

CSI.

sitter i soffan och ser på CSI för tillfället :) chill...
var på biblioteket förut och fick tag i två av böckerna man ska ha till sommarkurserna. Tre kvar men de fanns inte i stan :/ Sen åkte jag och brorsan till Nova, han skulle ha dammsugarpåsar (haha) och jag skulle hitta nåt fint att ha på mig i morgon på examensfesten. Tyvärr hittade jag inte ett skit :( vart tog alla fina sommarklänningar vägen? förra veckan var det ju proppat med fina klänningar och söta toppar, men idag när jag skulle ha nåt så fanns det nada...!
Så det får kanske bli något hemifrån, har ju en del att välja bland, men känns alltid mycket roligare att ha nåt nytt...
Hängde en stund med brorsan efter Nova och sen åkte jag hem till Elvis :) Har målat naglarna och ätit och nu sitter jag här i soffan och väntar på att Dennis ska komma hem... Imorrn e det examensfest, wohooo! ska bli roligt :)
natti.
silvervitt med glitter...vad tycker ni?

Isadoras Wondernail, Pearly frost (nr 103)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar