Bloggbild

Bloggbild

måndag 18 juni 2012

praktik.

Har haft fullt upp hela helgen!
Vi var uppe sent på lördagen och på söndagen var vi och tittade på kyrkan och festgården som vi ska va på på bröllopet. Mysigt värre! Kommer bli superfint!!
Sen var jag tvungen att åka hem och plugga, det var ju inlämning på uppgiften igår. Satt hela bussresan och pluggade och höll på typ till 22 när jag kommit hem innan jag var klar...drygt, men skönt att skicka in den sen :)
Sen satt jag och Dennis och pratade, hade en del att prata om och reda ut så det kändes skönt.
Idag gick jag upp tidigt för det var ju min första dag på praktiken! Det var jättekul och jag trivdes jättebra där, alla var så snälla och hjälpsamma. Fick följa med på tillträde och besiktning, skitkul :)
Känns som att jag kommer lära mig sjukt mycket! Längtar efter att få börja jobba i slutet av sommaren...
När jag kommit hem stack jag nerpå Burlöv center för att handla en kjol som jag kan ha på jobbet. Som mäklare måste man ju se proper ut ;) hehe... hittade ett par finbyxor också, vart sjukt nöjd!
Nu har vi precis ätit och tittar på fotboll på tv. Jag ska kolla lite på nästa uppgift i sommarkursen så jag vet vad jag har att vänta:)
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar