Bloggbild

Bloggbild

söndag 3 juni 2012

kväll.

Jag har varit trött idag, men vi har haft mysigt :) Trodde aldrig jag skulle orka upp imorse med tanke på att jag kom i säng halv 6... Plus att gårdagens jobbpass satt kvar i kroppen. Det var stört mycket folk ute och jag sprang som en galen höna fram och tillbaka! haha...
Sen var vi ju och åt lunch på Mando i Malmö. Riktigt gott! och mysigt :) Efter det åkte vi ju och fikade hos Tobbe och sen tog mamma och pappa med sig Rocky hem. Jag och Dennis åker ju till Paris snart så då ville de passa lillkillen ;)
Efter att jag hade kikat lite på tv så somnade jag i soffan... och vaknade kvart i tio!! haha, vi som hade tänkt gå på bio ikväll. Dennis hade ockslå slumrat till ett tag, vi hade nog somnat båda två om vi hade gått på bio ikväll :)
Nu ser vi det sista på Die Hard på tv och så får vi se hur länge vi orkar hålla oss vakna ;)
tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar