Bloggbild

Bloggbild

onsdag 6 juni 2012

examen.

Festen igår blev lyckad :) Middagen var helt ok, fick ju sitta med mina finaste tjejer. Dock saknade vi Emma, som de hade missat att skriva upp på listan så hon hamnade på ett annat bord :(
Jag hade ju lyckats att lämna minneskortet till kameran hemma i datorn så fick lite panik när jag skulle ta kort och det inte gick...som tur var så skulle Dennis in till lilla torg lite senare så han kom och lämnade det :) min hjälte!
Efter middagen förflyttade vi oss till Skeppsbron för efterfest och Felix och Fredrik mötte oss där. Sen blev det dricka, shots (!) och dans för hela slanten. Vi hängde lite med lärarna, Ola och Per Henning - så sjukt sköna :)
Idag händer det inte så mycket. Vaknade kvart i 10 så gick ner och satte mig i soffan. och här sitter jag fortfarande haha... Ska försöka plugga lite nu medan Dennis är på fotbollsträning och ikväll ska vi grilla och fira Sveriges nationaldag ;) wooohoooo....


Isak, jag och Rebecca...

en obligatorisk pussmunn-bild...


Jenny & Emma


glada tjejer :)

Per Henning & Ola skålar...



hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar