Bloggbild

Bloggbild

torsdag 14 februari 2013

valentine.

Har alltid älskat alla hjärtans dag. I år känns det inte som det brukar... Konstigt att inte ha nån att mysa med och köpa present till...
Gick och la mig vid halv 9 igår (!), hade tagit ett varmt bad och sen var jag så sjukt trött så det var väl lika bra. Har inte sovit jättebra, hostat som en gris och så himla förkyld! Vaknade flera gånger utav att näsan rann, hur fräscht e det liksom?! ;)
Imorse var jag stentäppt, gick knappt att ta nässpray ens, fick luta huvudet bakåt och hålla för näsan för annars rann sprayen ut direkt haha... men efter ett litet tag släppte det.
Har skrivit kontrakt idag, så fick en alla hjärtans dag-present ändå :) Ikväll har jag en visning och sen åker jag nog hem till mamma och pappa och stannar över helgen. Blir skönt att bli ompysslad lite :)

Men nu - back to work!

Söt bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar