Bloggbild

Bloggbild

torsdag 7 februari 2013

tandläkaren.

Var ju hos tandläkaren imorse och drog ut min visdomstand. Nej, jag trodde jag skulle göra det, men tydligen fick jag inte utan vi skulle röntga först. Kul, eftersom vi gjorde det förra gången!! Men idag skulle vi göra med en annan maskin, som kändes som den kom från mars eller nåt. Fick stå och bita i en plastbit medans maskinen snurrade runt mitt huvud och pep...

Fick iaf bokat en tid för att dra ut skiten nu. Kommer vara så sjukt nervös! Sköterskan skrämde upp mig lite med med att det kan göra ont i flera veckor efteråt och att man kan bli bedövad permanent i nerven som går längs käken... Känns positivt, haha!!

Sitter iaf på kontoret nu, fördelen med att jag inte drog ut tanden är ju att jag kan äta normalt :) Senare ska vi till Hässleholm på invigning av deras nya kontor! Blir nog trevligt :)
so long så länge.
En sån här maskin var det jag stod i. Skumt!
Bilden är hämtad här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar