Bloggbild

Bloggbild

lördag 23 februari 2013

saturday.

Redan lördag! Tiden bara rinner iväg. Snart vaknar jag upp och är 40 och undrar vad som hände med mitt liv ;)
I onsdags åkte jag hem till Jenny&Fredrik efter jobbet och de bjöd på kycklingburgare med pommes. Riktigt gott! Sen snackade vi lite skit och tittade på Sveriges mästerkock innan det var dags att ta bussen hem igen. Drygt när man inte har bilen, man blir så handikappad!
I torsdags efter jobbet åkte jag hem till brorsan och så var det ju Castle, New girl och Face off. Lagade lite mat också och hade en mysig kväll.
Igår efter jobbet mötte jag upp Sofia&Malin för en fika. Det blev semla och varm choklad. Insåg när jag satt där (klockan var typ 4) att jag inte hade ätit något på hela dagen :/ Bra frukost haha!!
Sen var jag väl hemma vid halv 8 och då blev det lite snabbstädning och sen tittade jag på Philadelphia på tv. Så sjukt bra film! Har ni inte sett den så rekommenderar jag den verkligen!
Ikväll är det ju Melodifestivalen och den ska ses hemma hos Sofia (eller egentligen hemma hos Sofias syster Linnéa eftersom Sofia passar deras hund och bor där). Det blir mat, VIN och Mello - perfekt lördagskväll! Kanske orkar vi oss ut en snabb sväng på stan efteråt? who knows? ;)
Har gått en jädra massa idag, skulle ta ut Gabii (hunden som Sofia passar), så vart en halvtimmes promenad dit, var ute med henne en halvtimme och sen en halvtimmes promenad hem. Känner att kroppen strejkar lite nu ;)
Nu ska jag plocka undan här hemma, handla och sen duscha och göra mig iordning för kvällen!
so long så länge.

Tom Hanks & Denzel Washington

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar