Bloggbild

Bloggbild

tisdag 19 februari 2013

Bilfan.

Redan tisdag. Tog ett break i helgen hos mamma och pappa och vilade upp mig, sååå skönt! Åkte upp på torsdag kväll och hem söndag eftermiddag. På fredagen var vi tvungna att avliva vår älskade zimba efter nästan 15 år :( Rocky fick iaf träffa honom en sista gång...
Fredagskvällen var lugn, mat och lite tv och sen somnade jag tidigt! På lördagen gick jag och mamma en sväng på stan och shoppade lite:) sen på kvällen var det melodifestivalen! Inga höjdarlåtar direkt;)
I söndags hann vi med en fika hos mormor och sen åkte jag och träffade Maria och hennes make;) mycket trevligt!!
Hann med middag innan jag körde hem också! När jag hade lämnat Rocky hos Dennis och kört hem så upptäckte jag att generator-remmen på bilen hade hoppat av. Tur att jag inte blev ståendes på motorvägen i alla fall... Bilfan. 
Nu ska den fixas imorgon iaf!
Positivt är att jag nästan är av med min förkylning nu, vill bara att det ska bli vår och lite soligt så man kan få lite energi också!!
Mycket jobb i veckan, så det e ju kul:) får se vad som händer till helgen... Om det inte blir för dyrt att fixa bilen kanske man kan göra nåt kul :)
Hoppas ni har haft det bra!
So long så länge.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar