Bloggbild

Bloggbild

måndag 4 februari 2013

kreativitet.

När jag är deppig eller ledsen har jag en tendens att bli lite extra kreativ. Vill gärna skriva, göra musik eller måla. Ikväll känner jag mig lite nere så det blev en dikt. Har ju varken gitarr eller målarutrustning i lägenheten än så fick ta till papper och penna ;) Vad gör ni när ni känner er deppiga??

Imorgon ska jag luncha med Dennis, var ett tag sedan vi sågs nu så ska bli nice. Kanske svänger förbi där en sväng på kvällen och hälsar på hundarna... Får se vad som händer, har visningar också imorrnkväll så är kanske sliten efter det...

Ikväll har jag som sagt frossat choklad, sett på Nashville (en ny serie som e skitbra tycker jag!!) och Top Model Sverige. Nu ska jag göra mig iordning för sängen, sliter ju fortfarande med förkylningen så behöver väl sova ordentligt.

Natti.
Kvällens alster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar