Bloggbild

Bloggbild

tisdag 12 februari 2013

Tuesday.

haha, skrev först måndag i rubriken - snacka om förvirrad :)
Igår var det full rulle på jobbet med möte och pappersarbete, samtal som skulle ringas, intag som skulle förberedas... Vid 5 åkte jag hem och bytte om eftersom jag och Emma skulle till Makeupstudion. Eleverna som går där skulle ha prov på "clean beauty" och behövde modeller. Bästa Carro sminkade mig, hon e grym! Först clean beauty (typ att det inte ska synas när man e sminkad) och sen fick vi välja fritt. Jag valde en ögonsotning med rostfärg och sen fick Carro göra som hon ville. Det blev sjukt snyggt! Fick inga riktigt bra bilder där man verkligen ser hur det ser ut dock :(
Jag har också blivit beroende av shading, skulpturera ansiktet med skuggor. Carro gjorde så sjukt snygga kindben så det testade jag imorse med. Måste kanske öva lite, men blev ändå rätt nöjd :)

Idag är det alltså tisdag (!). Jag var på kontoret strax innan 9 för jag hade en kund som skulle komma och skriva på papper vid 9. Var sjukt trött imorse, har sovit jättedåligt. Drömde världens läskigaste dröm om att jag var jagad och blev skjuten flera gånger. Och det var en sån dröm som aaaaldrig tog slut... Vaknade med ont i nacken och handleden, har väl legat och spänt mig eller nåt. Jobbigt att bli skjuten ;)

Nu har jag fixat massa pappersarbete och ringt lite samtal. Har vart på lunch med Sofia med, myyyys!!
chill.

clean beauty

sotade ögon in progress :)

nöjda modeller...

#makeupstudion

var lite trött i ögonen när jag kom hem...

vet inte vad som hänt med mina läppar, ser sjukt fluffiga ut. Det är de inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar