Bloggbild

Bloggbild

måndag 29 mars 2010

i can jive, i can jive!

lördagen på jägers var trevlig. det blev tyvärr inga vinster men två goda glas vin och ett kärt återseende:) träffade martina som jag inte sett på flera år och vi hann stå och snacka skit en liten stund. mycket trevligt.
lördagskvällen spenderade jag hemma hos johan tillsammans med han och salling. trevligt sällskap och god mat, men framför allt - god alkoholhaltig dricka:) utgången blev lund istället för malmö - oplanerat men vi hade roligt ändå!!

igår, söndag, åkte jag in till brorsan för att träffa mamma o pappa och äta våfflor. mums mums, men oj vad mätt man blev:) lilla rocky hade de med sig också så nu är hela familjen samlad igen! på kvällen lagade jag kyckling och johan kom hit och åt...sen blev det bara slapp i soffan.

nu har man dragit igång en ny vecka, började med redovisning av laborationen vi gjorde förra veckan och sen dans nu på kvällen. sjukt jobbigt men fan vad kul det är!! har saknat det så himla mycket och nu ska jag aldrig sluta dansa igen!!:) ikväll dansade vi cha-cha-cha och det gick riktigt bra faktiskt. sen avslutade vi med jive. fyyyy vad jag kommer ha träningsvärk imorrn!! hela kroppen värker, men det är så roligt att det är lätt värt det!

imorgon e det skola från kl 8. riktigt segt men man får hoppas man orkar pallra sig upp. sen e det ju valpkurs på kvällen så morgondagen är fullbokad också. undrar lite när man ska få vila upp sig...! hela veckan e fylld med skola, så det får väl bli till helgen kanske...

nu ska jag hoppa in i duschen och sen hämta älsklingen på jobbet...sen blir det nog rätt i säng:)
sov gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar