Bloggbild

Bloggbild

torsdag 6 maj 2010

dåligt med uppdatering.

ja, det var värst vad tiden har runnit iväg. hela april och jag har inte skrivit ett ord i bloggen! ja ja, här kommer några rader... april har tydligen försvunnit ganska fort, blev inget aprilskämt för mig det här året. Jag vet egentligen inte vad jag har gjort den här månaden. vi har haft ganska mycket i skolan, sen har det ju varit Elvis valpkurs som nu är slut. Rocky och jag har börjat på agility och han var jätteduktig. Det trodde jag han skulle vara också, men han verkade verkligen tycka att et var roligt. Hjärtat tyckte det var en helt ny hund när vi kom hem därifrån. Så det blir till att fortsätta med det tror jag:)


Annars har det väl inte hänt så mycket. Valborg firade jag i Linköping med tjejerna, helt underbart trevligt men lyckades bli sjuk på lördagen så sen blev det inte mycket mer än att ligga på soffan i feber och en snorig näsa. Typiskt!


Förkylningen har jag inte lyckats bli av med än och imorrn skulle jag egentligen skrivit tenta, men det blir ingenting med det...har inte kunnat plugga nåt ju, så jag känner att jag lika gärna kan vila upp mig ordentligt...typiskt bara att man måste ta en omtenta på denna. orka! vill bara ha sommarlov nu ju!


Sen är det ju det stadiga orosmolnet om vad man ska göra till hösten. Fick högskoleprovsresultatet idag och det visade 1.4! jippi! det var mitt mål så det anser jag mig vara nöjd med:) Förmodligen räcker det till att komma in på programmet, men jag vet inte om jag pallar plugga i 3 år till... det e fan jobbigt. all cred till dom som pallar läsa till typ läkare eller advokat eller sånt...shit pommes vad jobbigt!! :)


Denna månaden händer inte heller så mycket. Hjärtat jobbar som vanligt mest hela tiden tycker jag och jag leker hemmafru:) Men jag ska, fr.o.m. måndag ta tag i mitt liv tänkte jag. Börja träna (så länge förkylningen inte sitter i) och plugga ordentligt. Måste klara alla 30 poäng nu på våren, pallar inte ha tentor kvar till slutet på sommarn ju...! Så får vi se hur det går med mitt nya ordentliga liv:) känns inte som mig, men man måste ju börja nånstans...


Lägger in en härlig sommarbild på mina små hjärtan också...

so long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar