Bloggbild

Bloggbild

fredag 5 mars 2010

soligt tentaplugg

äntligen har solen börjat visa sig på himlen. man känner direkt att man blir gladare när man vaknar till fågelkvitter och solsken, det är fantastiskt!
så, valpkursintroduktionen gick bra...trots att vi satt i en icke-uppvärmd lokal i typ minusgrader och frös tårna av oss, så verkar det som att kursen kommer bli väldigt rolig och lärorik... tisdag är första kurstillfället med elvis så det ska bli spännande att se ifall han förstår det här med klicker:)

resten av veckan har det varit plugg för min del. tenta på tisdag, så försöker lära mig så mycket jag kan. men kan ju inte påstå att det går så himla bra än så länge... det här med psykologi var tusen miljoner gånger svårare än vad jag hade räknat med...! men man gör så gott man kan så får det antingen funka eller inte!

om en vecka är jag i barcelona med min älskling nu, struttar förmodligen runt på la rambla eller doppar tårna i vattnet...ska bli helt underbart att komma bort ett tag och bara vara med baby en hel helg! längtar som fan...

imorrn åker vi upp till halmstad för att anordna en middag för mamma o pappa samt deras goda vänner. kommer nog bli riktigt trevligt - god mat, gott vin och trevligt sällskap! kan det bli bättre?
söndag är vi tydligen bjudna på släktträff/födelsedagsfest, får se hur det blir. det är daniel som fyller år och vi ska väl försöka hinna i tid, men vem vet när vi är körklara på söndag? ;) hehehe...
nu ska jag sätta mig med min psykologibok ute i uterummet, låta solen steka på min kropp och försöka lära mig något nytt:)
joy to the world!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar