Bloggbild

Bloggbild

måndag 1 mars 2010

university drop-out...


idag var det riktigt segt att gå upp ur sängen, kände pojkens arm runt mig när jag vaknade och ville bara ligga kvar och mysa. men sen var det en väldigt stirrig hund som ville gå ut så man fick offra sig...

efter morgonpromenad, frukost o sånt så var det skola. riktigt tråkig föreläsning och jag höll på att somna. efter två timmar gick jag hem, skyllde i mitt huvud på att det var för att hundarna skulle slippa va ensamma så länge och klart att det var en stor orsak...men mest var det nog för att jag inte orkade lyssna på mer psykologi...får bara hoppas att man inte missade alltför mycket...

så nu har jag vart en lång promenad med dogsen, lagat mat, tittat på sex and the city och ska snart iväg på första kursen i elvis valpskola. första gången är utan hund, så det ska bli intressant o höra vad de har att säga och inte minst vilka de andra kursdeltagarna är:)

så...efter ikväll kanske det kommer en uppdatering om hur det var...

peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar