Bloggbild

Bloggbild

söndag 7 december 2014

Update nr 2.

Här kommer update nr 2 och jag tar vid där jag slutade sist. Jag hade alltså precis träffat Eric i juli. Vi träffades via happypancake (dejtingsidan). Kan verkligen rekommendera att testa nätdejting om man inte vet hur man ska träffa någon. Jag kände att de flesta i min kompiskrets redan var upptagna eller inte intressanta och via jobbet träffade jag ju ingen. Så jag testade nätdejting och träffade Eric ;)

Vi klickade väl ganska direkt, hängde hela tiden - många varma sommarkvällar på hans balkong med rosévin ;) I slutet av september skulle han till Kanada i drygt två veckor och då hade vi redan bestämt att vi skulle testa att flytta ihop. I augusti lyckades jag smälla korsband och skada ledbandet i knät, så det blev drygt 10 veckor med ortos (benskena) och ca 8 månader med rehab. Inget jag rekommenderar...

Jag flyttade in hos Eric när han var borta och det funkade ju bra ;) Man måste chansa lite ibland.
I slutet av oktober var vi i Rom på en långweekend och hade väldigt mysigt. Sedan kom ju jul och nyår och allt rullade på som det skulle. Sista bilden är från vår kick-off i Stockholm i januari... to be continued...

Härliga sommarkvällar :)

Från min födelsedag
 
 




Rom

Hjärtat i Rom

Mysig weekend!
 
 
Kick.off i Stockholm


___________________________________________________________

Igår var ju mina föräldrar här och lämnade lite grejer, bl.a. matbord och en skänk. Skänken fick bli tv-bänk och matbordet står på sin plats. En del lådor med krimskrams (som Eric kallar det) kom också ;) Så nu har vi en hel del till att sortera!! Erics föräldrar kom förbi med Astrid (Erics systerdotter) till fikat och vi åt äppelpaj som jag hade bakat. Mycket trevlig dag!

Idag har det varit jobb och sen träffade jag Emma på Nova för att titta på julklappar. Sedan följde hon med hem hit och vi fikade lite. Nu ska jag snart fixa lite mat och sedan sortera lite. Blir kanske att slå in lite julklappar också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar