Bloggbild

Bloggbild

tisdag 30 december 2014

Snart nyår

Jösses vad tiden rinner iväg!
Det har verkligen varit fullt upp i jul och jag har varit dålig på uppdatering här, sorry...

Var ju först hos mamma och pappa till juldagen, hann med en massa julbak, julmys, promenad, äta god mat, och julklappar :)
På juldagen åkte jag och Eric till hans föräldrar i Torekov, de hade hyrt en stuga där. Skitmysigt, gick långpromenad och mös framför brasan! Nästa gång vi flyttar ska vi definitivt ha öppen spis :)

Sen åkte vi hem i lördags och jag har målat lite på spjälsängen, hoppas den ska hinna bli klar innan jag börjar jobba den 7e januari. Är nästan helt klar med grundmålningen, sen ska den ju målas 2 gånger (!!). Vi fixar lite i taget hemma, det går sakta men säkert framåt ;) Igår var vi på IKEA och köpte bäddsoffa som levererades på kvällen sen så nu är den uppe. När spjälsängen är klar är det bara pynt och fix i bebisrummet innan Lucas kommer :) Har jag sagt att vi tänker döpa honom till Lucas?

Idag har jag jobbat lite men ska snart hem igen och sen är jag ledig en vecka till, gött! Så skönt att bara slappna av och ta det lugnt! Var hos barnmorskan imorse och allt var bra :)

Imorgon är det nyår, helt sjukt vad detta året har gått fort!


Årets pepparkakskreation!

Älskar julgranar!

Vårt julkort ;)

Eric sover till Kalle Anka


Vinterpromenad i Torekov

Mysigt med brasa!

Spjälsäng in progress

Nya bäddsoffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar