Bloggbild

Bloggbild

söndag 14 december 2014

Tredje advent.

Redan tredje advent! Jag skulle ju jobbat idag men visningen blev inställd så blev en ledig dag istället! Tog det lugnt imorse tills Eric kom hem, sen var vi och köpte stickuttag till badrummet - imorgon ska vår tvättmaskin kopplas in! Äntligen!!

Jag har börjat måla spjälsängen, ska ju grundas först och sen dubbel målning så lär ju ta ett tag! Sen har vi tittat på innebandyn, härligt Sverige med ett guld!! Efter det var det handboll och seger igen till Sverige! 

Jag har för första gången ever lagt in egen sill (!) ;) hoppas den blir god, isf ska jag tipsa om receptet:)

Nu har Eric åkt till jobbet och jag ska chilla en stund i soffan med choklad och ett glas cider. Min absoluta favoritchoklad är tillbaka i limited edition - marabou non stop! Har du inte testat så är det ett måste! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar