Bloggbild

Bloggbild

torsdag 4 december 2014

Köket

Igår blev vi sånär klara med köket, lite gardiner och småsaker som ska upp och mysas till lite :) Men det övergripande är klart i alla fall! Vad tycker ni?

Efter jobbet åkte jag till IKEA och köpte trådkorgar till garderoben som Eric fick sätta upp;) Han skruvade också upp gardinstängerna i köket så till helgen kan jag få upp mina nya gardiner där! Han har alltid sagt att han inte är händig, men jag börjar tvivla. Det gick hur bra som helst och imorse började han skruva fast fönsterbrädorna (märkte igår att de var lösa och det känns lite risky), så jag tror nog att det bor en liten pysslare i honom också ;)

Jag röjde och röjde igårkväll ända till klockan 00.30 (!) så idag är man rätt trött. På sista tiden har jag fått sjukt ont i hälarna i slutet på dagen, någon annan som är/varit gravid som känner igen det? Kanske tyngden som börjar ta ut sin rätt haha, har gått upp ca 10kg ju :)

Idag tar vi en paus i flyttkaoset! Eric ska jobba hela kvällen och jag ska träffa Sofia och ha en myskväll! Ska bli riktigt skönt att koppla av lite :)
Här kommer man ju hänga en del ;)

Min handyman :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar