Bloggbild

Bloggbild

fredag 12 december 2014

Boule

Igår hade vi ju lite julfest med jobbet, mycket trevligt :)
Vi satt och snackade en stund med varsin dricka på kontoret, jag testade alkoholfri cider (Briska), smakade plast typ så inget jag rekommenderar ;) Sen gick vi ner till Drottningtorget och Boulebar där vi körde en liten turnering och sedan åt. Det var roligt även om jag inte lyckades ta mig till final konstigt nog ;) Maten var riktigt god och det var verkligen ett trevligt ställe, dit kommer jag gå fler gånger! Här drack jag en alkoholfri öl, Carlsbergs - riktigt god. Sen blev det cola och vatten :)

När de andra drog vidare mot lilla torg så avvek jag och körde hem, hämtade Eric på vägen som också vart på julfest med jobbet. Sen stupade vi rätt i säng. Jag var ju supertrött efter en lång dag, först hos barnmorskan, sedan jobb och sedan julfest. Riktigt skönt att få lägga sig!

Idag tar jag nog en kort dag på jobbet och kanske handlar lite julklappar på vägen hem? Ikväll ska det tydligen bli storm så vi får väl hålla oss inne och mysa. Ska laga någon god mat och försöka få påbörjat spjälsängen som ska slipas och målas :) Sen blir det myspys hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar