Bloggbild

Bloggbild

onsdag 12 november 2014

Update nr 1.

Jag lovade ju att jag skulle uppdatera er på vad som hänt sedan jag slutade blogga och här kommer första delen.
Sommaren 2013 var jag ju singel (första halvan åtminstone). Det var en del festande och många mysiga sommarkvällar med vänner. Midsommar firades som vanligt i Blekinge med familj och vänner. Rocky var med, sista midsommaren med Rocky. I våras bestämde jag mig för att det var dags för honom att få komma till någon som inte var borta så mycket på dagarna, så jag tog det tuffa beslutet att sälja honom. Han bor nu hos en dam som även har en annan liten hund, så han behöver aldrig vara ensam. Jag saknar honom ofta men vet att han har det bra!

I juli träffade jag Eric för första gången och den historien ska jag dra vid ett annat tillfälle om ni vill?
Sista bilden är från vår andra dejt, koncert med Gyllene Tider :)



Party med tjejerna

Midsommar 2013


Samuel <3 td="">


Härlig sommarmiddag

Gyllene Tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar