Bloggbild

Bloggbild

lördag 8 november 2014

Besvikelse

Idag var ju den stora planen att hänga på ge-kås hela dagen. Jag o mamma gick upp tidigt och gjorde oss iordning och vid 9 blev vi hämtade av mina två mostrar. Taggade till tusen far vi mot Ullared och jag hade packat med min extremt noga genomarbetade lista på saker att handla.
När vi kommer fram går det inte att få tag i vagnar någonstans, de är slut. Folk kastar sig över truckarna som ska fylla på innan de hinner fram till vagnbåsen! 
Jaja, vi får säkert tag i en vagn tänker vi. Tills vi ser kön. Holy shit! Det går inte att beskriva. Den var så lång att den gick ända till parkeringen, och då med ett antal snurrar och vändningar på vägen. Vi testade att ställa oss och se hur fort det skulle gå men gav upp efter en halvtimme när det var totalt stopp. Fick sedan reda på att beräknad kötid var minst 3 timmar!! 
Sjukt besvikna åkte vi hem igen efter att ha tittat i några butiker runtom... 
Mamma och jag gör ett nytt försök imorgon dock. Då ska vi knacka på dörren när de öppnar! ;)



Blir en lugn kväll nu, mat och så mycket bättre står på schemat. 
Håll tummarna att det går bättre för oss imorgon!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar