Bloggbild

Bloggbild

måndag 17 november 2014

Måndag.

Äntligen måndag? Nja. Vaknade dunderförkyld :(
Helgen spenderade vi i Göteborg hos brorsan, svägerskan och gudsonen, mycket mysigt!
Vi åkte hemifrån i fredags förmiddag, svängde inom mamma för kaffepaus och var framme i Göteborg efter lunch.
På kvällen var det koncert med Elton John, väldigt trevligt. Saknade Circle of Life men annars spelade han alla mina favoriter :) Jag hade väldiga spänningar i magen så ett tag fick jag lägga mig ner haha. De framför tittade lite konstigt ;)

På lördagen vaknade vi sent (första natten på länge som vi inte behövde trängas i en 1.20-säng). Vi busade lite med Samuel innan han skulle sova middag. Då fixade vi lunch (Pernilla hade åkt iväg på spa). När S hade vaknat så tog vi med oss fika och gick en lång promenad i skogen, mysigt men jobbigt i backarna med min dåliga kondition!

På eftermiddagen var det bus, bus och bus till det var läggdags! Vi vuxna åt middag och tittade på fotbollen. Sedan ville grabbarna se en film, men jag somnade efter en halvtimme typ...

På söndagen vaknade jag lite tidigare och efter frukost gick brorsan, S och jag ut i trädgården och lekte lite. När vi kom in hade Eric också vaknat och sedan var det ännu mera bus och så var det dags för lunch. Pernilla hann hem så vi satt och snackade ett bra tag innan det var dags för oss att bege oss hemåt.

När vi kom hem var vi rätt trötta så blev att bädda ner sig och titta på film. En mycket mysig helg har vi haft! Nu väntar en vecka med jobb och på onsdag är det dags att besöka barnmorskan igen. Känns som en hel evighet sedan!
Sir Elton John

En osminkad faster med en liten sötnöt :)

Busfarbror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar