Bloggbild

Bloggbild

torsdag 6 november 2014

Torsdag

Idag är det en sån där helt vanlig höstdag, grått och tråkigt med regn i luften. Jag tog lite sovmorgon idag eftersom jag sovit dåligt. Skönt när man kan anpassa jobbet efter hur man mår! I början av graviditeten var jag ganska stressad men nu har jag och chefen kommit fram till att jag ska jobba så mycket jag orkar så det känns mycket bättre. Dessutom är det ganska lugnt på jobbet just nu.

Ikväll har jag en sen visning så det blir inte så mycket gjort sedan, städa lite och laga mat. Imorgon åker jag till Halmstad och hälsar på föräldrarna :) Pappa fyller år imorgon och på lördag ska jag, mamma och mina två mostrar till Ullared (LOVE IT). Då blir det mycket bebis-shopping ;)


Bilden tog jag imorse. Man börjar bli rätt tjock nu, undrar vart det slutar :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar