Bloggbild

Bloggbild

torsdag 30 juni 2011

midsommar och sånt.

Ja nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade. Blev lite drygt att skriva från mobilen eftersom det inte funkade att ladda ner appen ordentligt, så kunde bara lägga in vanlig text och vanliga bilder. Förra veckan åkte jag till Halmstad på måndagen för att fira min bästa vän Maria... Det blev en kalasförfest hemma hos en kompis till henne och sen var det premiärkväll på Måndagsklubben så då drog vi ut till Tylösand. Där blev det lite missförstånd och vi kom ifrån varandra, och när jag efter mycket om och men tagit mig igenom kön så var det såklart inte nån täckning där inne (hatar när det är så)! Så efter någon timmes letande i min ensamhet åkte jag hem - bara för att hitta de andra på väg till garderoben... typiskt, men jag var trött och lite grinig så jag fortsatte hem och de andra fick festa vidare...



Sen var det ett par lungna dagar i Halmstad för att på midsommarafton åka med hela familjen till Blekinge skärgård som vi alltid gör. Där är fantastiskt vackert och avkopplande så det blev en helg med mycket god mat, vin, öl och trevligt sällskap. På söndagkvällen kom jag äntligen hem till mitt hjärta efter en hel vecka! Så länge har vi nog inte varit ifrån varandra sedan jag bodde i Oslo... Men tiden gick fort och nu är vardagen tillbaka...



Denna veckan har varit så sjukt varm så jag har inte orkat göra så mycket. Pluggat lite på sommarkursen, grillade med en tjejkompis i tisdags och hälsade på brorsan igår efter att jag och Dennis varit på stranden och stekt. Ikväll ska jag göra en inlämningsuppgift tänkte jag så att jag kan va "ledig" i helgen. Ska ju jobba på klubben både fredag och lördag men hade varit skönt att vara ledig på dagen i alla fall... så jag ska ta tag i mitt liv.



over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar