Bloggbild

Bloggbild

måndag 6 juni 2011

long time no see...

Ja, det var sjukt längesen jag uppdaterade bloggen märkte jag. Det har ju faktiskt gått ett halvår utan en enda rad här. ska försöka bli bättre på detta (som jag skriver varje gång jag skriver nåt i princip!!)

Sommaren är här! Skolan e slut, har hittills klarat alla tentor och sånt, väntar på svar från de två sista men tror nog jag klarat dom också... Jag njuter av ledighet, sol och värme fram tills den 13e. Då börjar sommarkursen jag ska läsa - bostads-och hyresrättsjuridik. Det ska faktiskt bli rätt kul och läsa lite mer juridik... och förhoppningsvis får man lite nytta av det vi har läst denna terminen...

Annars är livet helt okej. Skolan har som sagt gått bra, kärleken har övervunnit några svackor och resten flyter på... Nu ikväll blir det lite strötittande på tv och surfandes på internet...

Slänger in ett kollage med lite bilder från året so far...
Peace and Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar