Bloggbild

Bloggbild

tisdag 23 oktober 2012

Visning.

Hallå ni trogna som fortfarande orkar gå in och kika här trots att jag inte uppdaterar så ofta ;)
Sitter på jobbet nu och ska snart förbereda en visning som jag ska ha innan jag åker hem. Fick in ett objekt till idag - woohooo!
Helgen var rätt lugn. Ja, om man bortser från fredagen då haha. Mötte ju Sofia i Malmö och efter ett par glas vin på Bob's så gick vi till Lilla torg och mötte upp några av hennes tjejkompisar. Sen blev vi väldigt sugna på att dansa (undrar om det var alkoholen som talade??) så vi skulle till Hipp. Det var bara det att det var sjukt lång kö så vi fick den eminenta idén att gå in på ett medelålders-pubhak och dansa fuldansen haha... Riktigt kul!
I lördags var jag så sjukt trött så jag låg mest på soffan hela dagen. I söndags hade jag ju visning och på kvällen var jag hos brorsan och käkade och såg på tv.
Nu är det ny vecka och jag jobbar på! Hoppas att det kommer någon på visningen idag som vill köpa :)
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar