Bloggbild

Bloggbild

fredag 12 oktober 2012

fredag.

Redan fredag och ännu en vecka har flugit förbi! Fattar inte vart tiden tar vägen, dagarna bara rusar iväg ju!
Det har hänt en del sedan sist. Jag har fått in mitt första uppdrag!! woohoo, en jättefin lägenhet som ska ut på nätet idag. Spännande!
Har vart på rätt många kundmöten men inte träffat någon annan som ska sälja just nu. Väntar fortfarande på en som ska bestämma sig, hoppas att jag får in det uppdraget också!
Idag åker jag upp till Halmstad efter jobbet. Ska bli en liten roadtrip med bästaste Sofia, blir mysigt :) Imorgon är det reunion med 9an på kvällen, ska bli sjukt kul att se vad de andra har för sig! På dagen ska jag bara mysa med mamma & pappa, hoppas på sol så vi kan gå en låååång promenad.
Ska försöka ta lite bilder i helgen, har vart dålig på det på sistone :( Känner inte att jag har tid med någonting annat än jobbet. Efter jobb är det direkt hem till hundarna och laga lite mat och sen är det ju typ dags att lägga sig haha.
Nu ska jag fortsätta jobba här!
Hoppas ni har tålamod med mina pauser mellan inläggen ;)
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar