Bloggbild

Bloggbild

lördag 21 augusti 2010

surprise!

Ja, då var det dags att plita ner ett par rader igen... Har inte hänt överdrivet mycket sedan förra gången. Elvis går ju runt med sin tratt och slangar som sticker ut ur armbågen, så man tycker rätt synd om honom. stackarn får ju inte busa eller nåt så han blir helt knasig ju:(
Så veckan har i stort sett gått ut på att någon av oss hela tiden måste va hemma och ha koll på honom så han inte kliar sönder såren... Till råga på allt så fick hjärtat semester denna veckan så inte har vi kunnat göra nåt mysigt på hans semester:(

I onsdags fick vi min kära bror till att passa Elvis så vi kunde åka en sväng till Ge-kås! Tjohoo tänkte jag, söte pojkvännen ställer upp och följer med:) Hans syster fick också följa med och vi hade en riktigt rolig tripp till Ullared. Stackars bror hade det mindre roligt, med en helknasig Elvis som vägrade vila utan ville busa heeeela tiden vi var borta...! Han vägrar nu att passa Elvis de närmsta 5 åren... hoppsan:)

Idag, fredag, var det dags för mig att jobba igen. Skönt med ett jobb så det klirrar i kassan ibland, men ibland är man ju inte alls sugen på att åka till jobbet kl 21.00 en fredagkväll. Men idag var det rätt roligt för i början av veckan bjöd jag in ett gäng killar på pokerkväll så min kära skulle få en riktig killkväll som han inte har så ofta längre... Han hade absolut ingen aning om mina planer och döm om hans förvåning när killarna dyker upp! Så underbart roligt att se! Önskar jag hade haft kameran redo:)
Tror han uppskattade överraskningen ordentligt:) Men vad gör man inte för den man älskar!

Nu sitter jag här på jobbet, det är rätt lugnt ikväll - malmöfestivalen är igång så de flesta hänger väl där. Rätt soft att få betalt för att sitta och hänga på internet, bara att efter en timme har man kollat allt man kan komma på att man vill kolla... hehe, så lite långtråkigt blir det ju såna här dagar då det inte är mycket att göra. men jag klagar inte, är riktigt nöjd med att ha ett jobb som jag kan kombinera med studierna...

Detta får bli sista raden för ikväll... Imorrn är det bröllop igen - me like a lot:)
peace and love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar