Bloggbild

Bloggbild

torsdag 12 augusti 2010

ett år äldre...

Jaha, då har man blivit ett år äldre. Men det var ju typ aslänge sedan jag uppdaterade så tänkte ta vid där jag slutade. Bröllopet - fantastiskt! Så mysigt att se två människor som älskar varandra och lovar sina liv till varandra!

Minicampingen blev sådär lyckad. Hjärtat fick magkatarr någon dag innan, men vi bestämde oss för att åka ändå. Vi hade en riktigt mysig dag, satte upp tältet, fikade på gräset utanför, paddlade kanot, åt glass och spelade minigolf. Riktigt mysigt till hjärtat fick ett krampanfall och natten slutade på akuten:(

Sedan hade vi midsommar. Fantastiskt trevligt, lite midre folk i år och det kändes. Men det är alltid lika mysigt i Svalemålaviken och efter vinprovning, guitarhero och minigolf så gick pokalen i år till min kära pojkvän:) lite fusk ju med vinprovningen kan man tycke, men han var ju duktig på det andra med:)

Efter midsommar har det inte hänt så fruktansvärt mycket egentligen. Fick ju några dagar med strålande fint väder då man bara låg i solen och latade sig. Sedan har jag vart uppe hos mamma & pappa i halmstad ett par gånger och hälsat på vänner och sånt. Annars har man bara tagit det lugnt och slappat. Hjärtat har jobbat hela sommaren så någon semester har det inte blivit.


Den årliga kräftskivan gick av stapeln förra helgen och den var lyckad. Igår var det min födelsedag som jag spenderade med min stora kärlek. Vaknade av frukost på sängen och paket:) Tyvärr förstördes hans överraskningsplaner om att åka till Köpenhamn pga att vi var tvungna att åka med elvis till veterinären. Så det blev en sväng på IKEA och plankstek i Malmö på eftermiddagen. På kvällen hade han fixat tårta med ljus och champagne och flera paket. Till och med när jag gick och la mig så låg där ytterligare ett paket på min kudde! Han är fantastisk min pojkvän. Helt otrolig!


Och idag, en vanlig tråkig torsdag, har man vart hos veterinären igen med elvis eftersom bandaget satt för hårt och hela tassen svullnat upp. Och nu är det bara att vara hemma och passa på honom. Roligare kan man ju ha!

Har suttit och tittat tågbiljetter och hotell i Sthlm. Planerar en liten tur dit med min kära som avslutning på sommarlovet. Sedan sista augusti börjar jag i skolan igen! Ska faktiskt bli underbart skönt att få något att göra på dagarna! Älskar ledighet, men jag blir lätt rastlös och uttråkad så nu är det snart på tiden att göra något:)

Blev en lång uppdatering, får bli bättre på att skriva nu! Fy skäms på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar