Bloggbild

Bloggbild

fredag 27 augusti 2010

Criminal minds


En vecka har gått sedan sist och här kommer uppdateringen. Lördagen var det ju bröllop - Mattias och Pernilla gifte sig och det var ett hemskt fint bröllop. Gospelkör i kyrkan och sedan tågade de ut till någon form av jugoslaviskt hoolabandolaband:) rrrriktigt coolt!
Sedan var det mottagning eller efterfest eller vad man kallar det. Jättegod mat och gott vin och trevligt sällskap - kan det bli bättre?! Efter maten med alla tal när alla var proppmätta drog bandet igång och det blev dans för hela slanten.

Resten av veckan har det inte hänt så mycket. Hjärtat har ju börjat jobba igen så det blir många ensamma kvällar för mig. I tisdags var vi på Jägersro och jag satte faktiskt en tvilling så fick lite klirr i kassan:) det är roligt att spela på hästar när man vinner;)

Denna veckan har vi fått nya fönster, mer isolerade och moderna grå och vita - riktigt snyggt blir det! Vi fick också en ny dörr till uterummet som är helglasad så det ser väldigt annorlunda ut här hemma nu! Sedan flyter dagarna bara på tycker jag. Om en vecka har jag börjat skolan och får nog fullt upp med långa dagar i skolan och mycket plugg. Längtar tills jag är färdig med utbildningen så man kan börja jobba och bygga upp sitt liv igen! Man får leva så annorlunda som student - måste hela tiden tänka på vad man lägger pengar på...!

Ikväll, fredag, blir det en lugn kväll för mig och hundarna. Ska se CSI Miami och efter det Criminal minds. Älskar alla kriminalserier som går på tv, kan se dem dagarna i ända! Imorrn blir det barnkalas, Savanna är 1 år och lille Milo ska vi få träffa för första gången. Så vi ska fixa marängtårta och sedan blir det lite kalas:) Efter det fortsätter dagen med ännu ett kalas. 30årskalas och det blir förmodligen en riktig fest! Ska bli kul att komma ut och träffa lite folk:)

Får uppdatera efter helgen om vilka eskapader som infann sig:)
Amor Vincit Omnia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar