Bloggbild

Bloggbild

torsdag 17 januari 2013

lång dag.

Sitter på kontoret och ska ta tag i att ringa massa samtal. Var uppe tidigt för att fixa lite grejer och sen stack jag inom banken för att hämta ut min dosa till mitt klientmedelskonto (på tiden!!)
Ikväll är det visning så kommer va hemma typ halv 8. Sen blir det nog att dimpa ner i soffan och glo på nåt tv-program innan det är dags att lägga sig. Men snart e det helg och imorrn kommer bästaste Sofia och ska dricka lite fredagsvin och äta mat :)

Lördag ska jag bara slappa, verkligen inte göra ett skit (förutom att tvätta) och söndag e full med visningar... Nästa vecka blir kort vecka eftersom vi åker till Stockholm på torsdag på kick-off. Ska bli sjukt kul! Det lär bli helt galet!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv :)
ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar