Bloggbild

Bloggbild

onsdag 14 januari 2015

Babybilder

Har hittat lite gamla bilder från när jag var liten :) Tycker det är så himla roligt att gå igenom gamla bilder... Har fortfarande problem med foglossning, ska till läkaren nästa vecka och se vad hon säger, kanske får bli sjukskriven på halvtid eller något. Ska ju ändå inte jobba så länge till, det börjar verkligen närma sig! Vecka 34 nu, så bara 6 veckor kvar! Längtar och är lite nervös på samma gång!

Denna veckan blir ganska lugn och på lördag är det bröllop! Frida och Jesper gifter sig och det ska bli superkul, hoppas jag inte har för ont så jag orkar med hela dagen/kvällen/natten :)

Skorna har jag i barnrummet nu :)

Hur söt?!

Så söt man var ;)

Alldeles nyfödd. Undrar om Lucas kommer likna mig eller Eric när han kommer ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar