Bloggbild

Bloggbild

söndag 28 april 2013

Visningssöndag.

Hela dagen full med visningar idag. Hade vart roligare om det faktisk kom nån, men alla verkar va ute i solen och njuta..
Helgen har gått fort. I fredags var det grillning med ett par kompisar, årets första! Igår åkte jag och Emma till emporia och jag köpte en ny parfym som luktar gudomligt! Marc Jacobs - Daisy. Har haft en annan Daisy innan men tog en lite somrigare variant denna gången!
Sen städade jag lite och fick upp två hyllor i köket! På kvällen träffade jag tjejerna för lite drinkar på fridays, mycket mysigt!
Idag e det som sagt massa visningar, har en paus nu på en timme innan nästa.. Sen ska jag träffa Sofia och äta nåt! Blir en lugn kväll sen tror jag!
Hoppas ni har det bra i solen!
Ciao.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar