Bloggbild

Bloggbild

onsdag 12 september 2012

stockholm.

Idag är det redan onsdag! Herregud, får ju berätta om helgen...
I lördags åkte jag till Nova för att luncha med finaste Anna & Diana, var sjukt längesen vi sågs (tror inte vi setts på hela sommaren?!) så det var jättemysigt att träffas igen.
Sen skyndade jag mig hem för att göra mig iordning för Sofias födelsedagsfest. Vi hade skitkul, det var femkamp först och sedan grillade Sofias systers pojkvän supergod mat och vi åt massa! Sen satt vi på uteplatsen och snackade och drack lite. Jag åkte hem ganska tidigt eftersom bussarna går så dumt och jag skulle jobba på söndagen.
På söndagen var det alltså jobb, tre visningar som gick bra trots stress och papercuts ;) Var dödstrött på kvällen dock ;)
I måndags var det ny jobbvecka och det har väl flytit på här. Var på ett intag igår som jag hoppas på att jag får in (får veta på måndag, håll tummarna!!). Idag åker jag till den stora huvudstaden för två dagars utbildning. Ska bli spännande och roligt att träffa andra nya mäklare :)
Men det bästa är nästan att jag ska bo hos Emma. Emma som bodde hos min bror när vi pluggade tillsammans. Hon flyttade ju till Stockholm efter skolan och vi har inte setts sedan vi slutade. Ska bli supermysigt att ses och snacka massa skit och dricka vin, like the good old days ;)
Men innan tåget går har jag klämt in en lunchdejt med Sofia. Mys!

På avslutningsfesten i början av juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar