Bloggbild

Bloggbild

lördag 25 juli 2009

lördag kväll...

jaha. då sitter man här en lördagkväll o har absolut inget o göra. pojken e på jobb till sent inatt och jag pallar verkligen inte gå ut. vill egentligen bara sitta här i min ensamhet (jag har ju rocky iofs) och inte göra något alls. helst vill jag nog mest bara somna så tiden går lite fortare:)

men kul e det ju inte, snacka om o få panik för att man inte gör nåt med sitt liv. igår hade jag jättetrevligt, käkade middag med några vänner o sen var det boule-spel, guitar hero o poker. rrrrrriktigt nice.

asså, e det lov o bara inte vilja göra något en lördagkväll? e det tillåtet o känna att man faktiskt bara vill va själv o tänka o slippa bete sig för att man umgås med massa folk. just nu känns det himlans skönt o bara vara liksom. har mycket tankar som far runt i huvudet för tillfället. vet inte varför, men dom bara e där.

frågan e om man hade mått bra av o åka bort ett tag? men vart ska man åka? skulle velat åka till en öde ö nånstans långt bort från allt o bara finnas till ett par dagar. bara jag o mina tankar. det hade varit helt underbart just nu. men ikväll får nog soffan va min öde ö. det går ju att tänka här också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar